Datum / čas
Date(s) - 24/03/2021
20:00 - 21:00
Kategorie
Podpůrná opatření představují podporu pro práci pedagoga s dítětem, žákem či studentem (dále jen „žák“) v případech, kdy speciální vzdělávací potřeby žáka vyžadují v různé míře upravit průběh jeho vzdělávání. Která volit a jak je využít na maximum nám poradí Mgr. Lenka Bittmannová ze SPC při Národním ústavu pro autismus (NAUTIS).
CÍLE SETKÁNÍ:
- seznámit účastníky s vyhláškou č. 27/2016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných v aktuálně platném znění a změnami, ke kterým v posledních letech v legislativě upravující vzdělávání této cílové skupiny žáků došlo
- zaměřit se zejména na praktické a efektivní využití jednotlivých podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s PAS v běžných třídách
- sdílet příklady dobré praxe
- poskytnout účastníkům prostor pro konzultaci
OBSAH SETKÁNÍ:
- vyhláška č. 27/2016 Sb. v bodech, změny v legislativě od 1. 9. 2016
- stupně podpůrných opatření
- vybraná podpůrná opatření a jejich využití v praxi (metody výuky, úpravy obsahu a výstupů vzdělávání, organizace výuky, personální podpora, pomůcky aj.)
- spolupráce mezi školou, školským poradenským zařízením a rodiči
Setkání je ZDARMA.
KOMU JE SETKÁNÍ URČENO:
- pedagogům a asistentům pedagoga na ZŠ i SŠ
- speciálním pedagogům, školním psychologům a dalším odborníkům
LEKTORKA:
Mgr. Lenka Bittmannová – působí ve Speciálně pedagogickém centru při Národním ústavu pro autismus (NAUTIS) a mimo jiné se věnuje různým typům besed.
Co potřebujete k účasti na online setkání?
- počítač připojený na internet
- bedničky nebo sluchátka
Vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na této stránce. Pokud budete na stránce čekat, prosíme, zkuste občas obnovit stránku (zmáčkněte klávesu F5).